For Vogt-Svendssen representerte bilulykka i 1990 eit tidsskilje. Ho klarte med mykje strev og slit å gjennomføre ein doktordisputas. Men arbeidskapasiteten var ikke som før.
Før bilulykka fekk ho publisert nokre artiklar om norsk teiknspråk; mellom anna var ho tidleg ute med å argumentere for at samtidig bruk av teikn og tale, som var vanleg i undervisninga av døve barn, var problematisk av mange grunnar. Målet bør vere at døve barn skal undervisast på teiknspråk, og ikke på det Vogt-Svendssen kallar teiknspråknorsk og som har norsk talespråk som premiss. Det er teiknspråknorsk, altså dette «blandingspråket», som tradisjonelt har vore det vanlege undervisningsspråket for døve barn.
Etter bilulykka har Vogt-Svendssen skrive og publisert nokre artiklar med analyse av ulike lingvistiske trekk ved norsk teiknspråk. Ho har i tillegg publisert ei stor og omfattande bok om å leve med hovudskade, bygd på eigne røynsler og retta mot behandlarar, andre med alvorlege hovudskadar, pårørande og eit allment publikum som ønskjer å forstå. Boka, som blei publisert i 1998, har ho kalla Fremover etter hodeskade — med hodet til hjelp.
Kommentarar
Kommentarar til artikkelen blir synleg for alle. Ikkje skriv inn sensitive opplysningar, for eksempel helseopplysningar. Fagansvarleg eller redaktør svarar når dei kan. Det kan ta tid før du får svar.
Du må være logga inn for å kommentere.