SWOT-analyse

SWOT-analyse
SWOT-analyse
Lisens: CC BY SA 3.0

Artikkelstart

SWOT-analyse er ein metode for å identifisere og forstå kva som kan vere sterke og svake sider ved ei bedrift, og kva som kan vere marknadsmessige moglegheiter og trugslar. SWOT er ei forkorting for engelsk strength, weakness, opportunities og threats.

Faktaboks

Etymologi
forkortelse for engelsk Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats
Også kjent som

Situasjonsanalyse

Metoden er sett saman mellom anna av ein ekstern analyse (moglegheiter og trugslar) på makronivå (økonomiske, teknologiske, juridiske, demografiske, politiske, sosiale og kulturelle forhold). Deretter ein analyse på aktørnivå (kundar, konkurrentar, leverandørar og distributørar), i tillegg til ein intern analyse (sterke og svake sider) der ein søkjer å identifisere forhold som kan vidareutviklast til varige konkurransefortrinn – i tillegg til å identifisere forhold som kan svekkje konkurranseevna, for eksempel ved hjelp av ein verdikjedeanalyse.

Ein SWOT-analyse kan vere eit praktisk verktøy for å skaffe ei oversikt over ein gitt situasjon.

Les meir i Store norske leksikon

Kommentarer

Kommentaren din publiseres her. Fagansvarlig eller redaktør svarer når de kan.

Du må være logget inn for å kommentere.

eller registrer deg