INMA – Interesseorganisasjonen for interaktiv markedsføring

INMA er en bransjeorganisasjon som jobber for å fremme bruken av digitale kanaler. INMA er en non-profit organisasjon som jobber på vegne av sine medlemmer.

INMA arbeider for å etablere interaktiv markedsføring (internett, søk og mobil) som en akseptert og integrert del av bedrifters markedsføringsmix ved å drive opplysende arbeid og argumentere med tallfestet, vitenskapelig materiale.

INMA skal inspirere bransjen til å lage bedre og mer kreative reklameløsninger på nett, og hele tiden flytte grensene for gode nettkampanjer gjennom informasjon/opplysningsarbeid, seminar- og kursvirksomhet, ulike retningslinjer, kreative reklamekonkurranser, og standardisering av målemetoder og formater.

INMA er arrangør av Gulltaggen.

Anbefalt lenke: INMA

Foreslå endringer i tekst

Foreslå bilder til artikkelen

Kommentarer

Har du spørsmål om artikkelen? Skriv her, så får du svar fra fagansvarlig eller redaktør.

Du må være logget inn for å kommentere.