PR-byråenes bransjepris. Bransjeorganisasjonen KOMM (Sertifiserte kommunikasjonsbyråer) står bak prisen, som deles ut i følgende kategorier: Årets virksomhetsprofilering, Årets produktprofilering, Årets holdningskampanje, Årets organisasjonsbygger, Åpen klasse, Årets nyskapning, Årets gullkorn og Årets hederspris. Formålet med prisen er tredelt: Man ønsker å synliggjøre verdien av godt PR-arbeid, man ønsker å få mer åpenhet og å avmystifisere PR-bransjens virksomhet, og man ønsker at gode utøvere av PR-faget skal premieres og motiveres for videre innsats.

Anbefalte lenker: Gullkorn og KOMM

Foreslå endringer i tekst

Foreslå bilder til artikkelen

Kommentarer

Har du spørsmål om artikkelen? Skriv her, så får du svar fra fagansvarlig eller redaktør.

Du må være logget inn for å kommentere.