PR-byråenes bransjepris. Bransjeorganisasjonen KOMM (Sertifiserte kommunikasjonsbyråer) står bak prisen, som deles ut i følgende kategorier: Årets virksomhetsprofilering, Årets produktprofilering, Årets holdningskampanje, Årets organisasjonsbygger, Åpen klasse, Årets nyskapning, Årets gullkorn og Årets hederspris. Formålet med prisen er tredelt: Man ønsker å synliggjøre verdien av godt PR-arbeid, man ønsker å få mer åpenhet og å avmystifisere PR-bransjens virksomhet, og man ønsker at gode utøvere av PR-faget skal premieres og motiveres for videre innsats.

Anbefalte lenker: Gullkorn og KOMM

Foreslå endringer i tekst

Foreslå bilder til artikkelen

Kommentarer

Har du spørsmål om eller kommentarer til artikkelen?

Kommentaren din vil bli publisert under artikkelen, og fagansvarlig eller redaktør vil svare når de har mulighet.

Du må være logget inn for å kommentere.