Elevengasjement omfattar den merksemda, innsatsen og investeringa som eleven legg ned i læringsarbeidet i skulen. Engasjement omfattar dei daglege oppgåvene som er naudsynte for å lære som til dømes å møte opp på skulen, fylgje læraren sine instruksjonar, fullføre oppgåver i og utanfor klasseromet, ha positiv haldning til ulike fagområder og til skulen generelt.
Sjølv om det er aukande semje om hovudaspekta ved engasjement, er det i forskingslitteraturen ei rekkje ulike definisjonar. Kjernen i mange av utgreiingane av omgrepet er at det fangar kvaliteten av eleven sin deltaking i klasseromet med eit spenn frå energisk, entusiastisk, fokusert, positiv tilnærming til faglege oppgåver til apatisk tilbaketrekking. Disse trekka ved engasjement er interessante i undervisningssamanheng ettersom dei reflekter interaksjon med aktivitetar og materiell som gir, eller forstyrrar, læring.
Kommentarar
Kommentarar til artikkelen blir synleg for alle. Ikkje skriv inn sensitive opplysningar, for eksempel helseopplysningar. Fagansvarleg eller redaktør svarar når dei kan. Det kan ta tid før du får svar.
Du må være logga inn for å kommentere.