Den litterære debuten Månen som ville lyse som ei sol (2012) er ei biletbok for barn, der Grimstad stod for både tekst og illustrasjonar. Forteljinga handlar om vitskap, men like mykje om å verdsetje kvarandre. I boka nytta ho ein eigenutvikla illustrasjonsteknikk, basert på kunnskapen om animasjonsfilm.
På den animerte kortfilmen Evige jaktmarker (2016) stod Grimstad for både manus, produksjon og regi. I tillegg hadde ho ansvar for design og bygging av filmsettet. Det norske produksjonsselskapet Medieoperatørene AS stod for produksjonen. Kortfilmen var ein norsk-estisk samproduksjon og hadde Norgespremiere på Filmens hus i Oslo i 2016.
Grimstad var òg regissør og produsent på den animerte kortfilmen The Making of a Cave (2002). Filmen var ein norsk-britisk samproduksjon. Grimstad var i tillegg produksjonsassistent på den norske animerte kortfilmen Gjennom mine tykke briller... (2004), regissert av Pjotr Sapegin. Kortfilmen vart nominert til Amandaprisen i kategorien Årets barne- og ungdomsfilm i 2004.
Alle desse tre filmane brukte animasjonsteknikken stop-motion, kjent på norsk som dukkefilm eller flyttefilm. Som profesjonell animatør har Grimstad spesialisert seg innan stop-motion og bruker ofte figurar laga av papir.
Grimstad har også gjort mange produksjonar for Den kulturelle skulesekken (DKS). Biletboken Månen som ville lyse som ei sol og kortfilmen Evige jaktmarker er døme på desse produksjonane.
Kommentarar
Kommentarar til artikkelen blir synleg for alle. Ikkje skriv inn sensitive opplysningar, for eksempel helseopplysningar. Fagansvarleg eller redaktør svarar når dei kan. Det kan ta tid før du får svar.
Du må være logga inn for å kommentere.