Aftenposten BEST, konkurranse for reklamebyråene i Norge hvor en fagjury hver måned kårer en annonse som har vært innrykket i Aftenposten, helsider eller større format. Blant disse arbeidene kåres én årsvinner av en folkejury som blir offentliggjort på reklamebyråenes eget arrangement Gullblyanten.

Kriteriene for å vinne BEST er:

  • Annonsen skal ha en bærende idé.
  • Annonsen skal være engasjerende.
  • Annonsen skal ha et klart og tydelig budskap.
  • Annonsen skal være bedre fordi den står i avis.
  • Annonsen skal være BEST fordi den står i Aftenposten.
  • Formålet med BEST er å heve nivået på norske avisannonser generelt og på annonsene i Aftenposten spesielt.

Foreslå endringer i tekst

Foreslå bilder til artikkelen

Kommentarer

Har du spørsmål om eller kommentarer til artikkelen?

Kommentaren din vil bli publisert under artikkelen, og fagansvarlig eller redaktør vil svare når de har mulighet.

Du må være logget inn for å kommentere.